torsdag 28 februari 2013

Saga Carlsson.

Vad finns att säga som inte redan blivit sagt?
Troligtvis inte jättemycket, men vet du? Bara det säger ju en del!

I ett halvår har vi varit ute på vift tillsammans. Vi har uppgraderat vårt förhållande och kan numer även titulera oss: resekompisar, sambos och dykar-buddies. Det senaste halvåret har det knappt gått en stund utan att vi haft varandra i den omedelbara närheten. Allt som jag har sett har du sett och det som du sett har jag sett. Vi har inte så ofta långa historier att berätta för varandra, ibland har vi ingenting att säga.
Då är vi tysta.
Och det är främst då jag märker hur nära vi är. För även i tystnaden vet jag var jag har dig och jag känner mig alltid bekväm med dig.

Jag skulle kunna be dig att idag peka ut exakt vad som helst som du vill ha - oavsett pris. Men det blir ju inte riktigt samma sak när man har delad ekonomi... Så, jag hoppas det räcker med att vara i Varanasi med mig (det är ju trots allt inte ens dig födelsedag, hehe).

Jo, och allt som blev sagt i filmen jag gav dig förra året stämmer fortfarande in på den Saga jag känner idag. Om något har det bara blivit bättre - Minisaga växer och växer.

Vad mer finns att säga som inte redan blivit sagt?
Jag vet inte, men man kan ju alltid upprepa:
Jag älskar dig
Och
Grattis på ofödelsedagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar