söndag 7 oktober 2012

I brist på mer spännande saker att säga ger jag er här "bilder jag inte visat från Ryssland". Vilket alltså är, mer eller mindre roliga, fotografier jag tagit med min iPhone men av något anledning varken lagt upp här eller på instagram.

Eftersom bloggen på mobilen är ganska keff ligger bilderna inte i kronologisk ordning. Bildbeskrivningarna kommer dessutom i början i en lång rad, eftersom man inte heller kan placera text under bild via telefon. Gah! Hoppas det här funkar nu...

1. Stina hittade en kapsyl som vi tyckte var som jag.
2. Fyrverkerier i Moskva (vet ej varför)
3. Utställning i en park i med naturbilder. Vi tyckte dessa två påminde lite om Stiga.
4. Personalen i restaurangvagnen på tåget från Moskva hade två igelkottar som husdjur. (?)
5. Stina på fotografimuseum.
6. Drinken med torkade rosenknoppar vi fick av den gulliga bartendern.
7. Stina sover på transsibiriska.
8. Bolshoiteatern.
9. Poi i Moskva!
10. Gullitt foto från fotografimuseet.
11. Stina på Rolling Stones, fet klubb i Moskva.
12. Häftiga tåg.
13. Polinas extremt böjliga tummar!
14. Färgade ögonfransarna lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar