torsdag 14 mars 2013

Jag vet inte riktigt om jag vill komma tillbaks till Sverige. Alls. Vad fan håller ni på med där borta?!

Synd bara att resten av världen är ännu sämre. Synd att vi måste nöja oss med det minst dåliga.

Är det så nu då, att vi behöver vara oroliga för att Stina kanske blir stoppad av gränspolisen i tullen sen, så brun som hon har blivit av att resa i ett halvår? Borde jag gå några meter bakom så att inte skillnaden på hudfärg blir ännu större? Eller var det något annat än mörk hy och mörkt hår som väckte misstankar? Förlåt, Ask, men jag förstod faktiskt inte...

Aej jag mår illa.

Saga


Translation: Right now I do NOT want to return to Sweden. I'm not proud of my country. We're supposed to be such a great model for democratic countries all over the world. But do you know what, our government is full of racist idiots who believe in racial separatism as well.

And it's not like the rest of the world is any better! I'm sick. I'm sad. I don't wanna play anymore.

Saga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar