lördag 15 december 2012

Jäkligt ofet är tillvaron just nu. Jag har blivit superdupersjuk och kan inte göra någonting annat än att ligga still i ett hotellrum med fläkten på max och lyssna på podcasts. Nä men, jag har massa feber. Det känns som att något väldigt stort befinner sig innanför mitt skallben och använder sig av brutalt våld för att försöka komma ut. Ont. Den tropiska hettan som annars är så välkommen är nu o u t h ä r d l i g.

Mest är det vansinnigt tråkigt. Stina är ute och upptäcker Phnom Penh på egen hand, skulle spana in arkitektur och annat spännande. Jag kan knappt ta mig ner för trappan till hotellrestaurangen så mitt sällskap var inte att räkna med. Men jag viiiiiill det är tråååååkiiiigt!

Det värsta är att vi kanske inte hinner åka till Kep i södra Kambodja nu för om jag inte mår bättre imorgon så kommer vi inte hinna göra allt vi vill i Phnom Penh och då måste vi stanna längre. Vi måste vara i HCMC den 23e, nämligen.

Aja, livet suger osv det är så synd om mig blabla jag har i alla fall inte snö upp till knäna.

Saga

Translation: Hello. I have a fever. It sucks. Bye.

1 kommentar: