söndag 26 augusti 2012

jaharå! i fredags hade stiga tack och hejdåfest/vi kommer snart tillbaka. detta event höll till i sagas högdalenbostad. eller ja, nu är den inte längre hennes. jag tog några dokumenterande bilder med mitt sprillans nya vidvinkelobjektiv. detta ska med på resan! ett nikkor 10-24 mm f3,5-4,5! mycket kul! 
 dokumenterade fd. roomien (bästa roomien någonsin tror jag). här dammsuger hon, men det är inte bara därför hon är bäst!
 jag ställde mig framför spegeln och fotade lite.
 en stadsteatern-vägg.
 högdalen! det finns en rolig anekdot som jag skulle kunna berätta om detta, men det gör jag inte. fråga någon gång om ni vill veta.
 saga som vanligt i telefon och gör drinkar. supergulliga schleu också som vanligt.
 i soffan: ester, emilia, [någon gömd bakom-], alice, alejo.
 fabian aka ljudhuvud.
 cathryn och emma slog på stort. varför dricka drink ur glas när man lika gärna kan ta kannan och få fruktsallad på köpet. fruktansvärt gulliga människor dessa.
 still i love you, fastän du ser ut som 1 utomjordingsfreak.
 vi fick blomster av klara! jag blev glad.
 sen bestämdes det att det skulle tas bilder på navlar.
 man kan tex stoppa in blomster där! mycket fiffigt!
 vill ba MUNPRUTTA PÅ DEN
 öyvind ba luuuktar på bloommornaaaaaa.
 muckler!+mjau!
 eh?
 pysselverkstad såklart!

 vilma förvirrad/uppgiven/förklarande.
 HP! (fast mer typ PH, om man ska va sån.... det blir liksom rätt om det är spegelvänt)
 alice och pe (/mpv).
 kommer få den många gånger framöver tror jag.
 dagen efter var sista dagen på stadsteatern för saga, så när jag vaknat så hade hon redan varit uppe i tre timmar, vispat 2 liter grädde för hand (+gjort en musikvideo om det) och bakat två tårtor.

































dessa fraktades varsamt in till staden i elloskartong. och av en mycket fin människa. ser fram emot dessa blickar mer!

1 kommentar:

  1. Ahmen söta Stina! <3 och saga. Tycker ni kan komma tillbaka snabbt så man får krama på er. Fast det är okej att ni reser lite först. Vad ska vi annars prata om? PUSSAR!!

    SvaraRadera