lördag 11 augusti 2012

idag är det hårdkörning på att fixa ihop en komprehensiv packlista. det är så mycket man ska tänka på och jag har ont i magen nu.

jag har ont i magen för att jag oroar mig för att vi ska måsta ha med oss alldeles för mycket grejer så det inte får plats.
orolig för att vi ska glömma jätteviktiga saker.
orolig för att vi ska bli rånade
orolig för att pengarna bara ska räcka i tre månader
orolig för att vi inte kommer ha så roligt som jag tror
orolig för att lämna allting bakom mig
orolig för mormor
orolig för att missa
allt
orolig för att jag inte ska veta vad jag vill

osv
osv
osv

ja. ni kanske förstår.

1 kommentar:

  1. du behöver inte vara orolig! låt ont i maget gå över till en härlig pirr i magen-känsla istället. det kommer bli jättehäftigt och helt fantastiskt! tänk vad du hade missat om du INTE skulle göra det här! fattar du hur coolt vårt närmsta halvår kommer att bli!? och det gör ingenting om vi glömmer något eller om hela apoteket inte får plats. man klarar sig ändå. puss, du är bäst!

    SvaraRadera